Nieuws

Pin-promotieteam donderdag in Harlingen

Door Jeroen Pietersma
HARLINGEN - Het ?Pinnen, ja graag-promotieteam? is aanstaande donderdag in het centrum van Harlingen. Dit team promoot het betalen middels pinnen en geeft daarbij gadgets aan het winkelend publiek. Klanten die pinnen maken kans op diverse prijzen.

“Veel Nederlanders denken dat ze kleinere zaken een plezier doen met cash, maar dat is een achterhaald idee”, aldus het promotieteam. “De meeste ondernemers hebben inmiddels een voorkeur voor pinbetalingen, ook bij kleine bedragen. Dat geldt voor winkeliers, maar zeker ook voor horeca-ondernemers. Omdat pinnen veiliger is, maar ook vanwege het gemak.”
 
Van half augustus tot half september doet het ‘Pinnen, ja graag-promotieteam’ verschillende horecagebieden aan om de campagne ook lokaal onder de aandacht te brengen. Op donderdag 14 augustus komt het team naar Harlingen. De promotiemedewerkers gaan horeca-ondernemers helpen om oude stickers en reclamebordjes te verwijderen en nieuw materiaal te plaatsen. Om de campagne ook onder de aandacht te brengen van het publiek worden allerlei activiteiten georganiseerd.

?Het Pinnen, ja graag-promotieteam heeft diverse activiteiten voor consumenten in petto. Zo worden er diverse gadgets uitgedeeld. Verder maken klanten die pinnen op de dag van de tour kans op aantrekkelijke prijzen. Een Nationale Horeca Cadeau Kaart bijvoorbeeld, of kaartjes voor een UEFA-voetbalwedstrijd dit najaar.

?Veiligheid is een belangrijk argument als het om pinnen gaat. Eén van de gadgets die wordt weggegeven is zonnebrandcrème. Want regelmatig smeren is, net als pinnen, wel zo veilig. Bij het uitdelen van de zonnebrandcrème informeren de promotiemedewerkers mensen over verstandig zonnen. Verstandig zonnen kan huidkanker helpen voorkomen.  Op de dag van de tour wordt er een geldsom geschonken aan een lokale afvaardiging van KWF.

?De promotietour is onderdeel van de landelijke Pinnen, ja graag -campagne. De campagne is een initiatief van Betaalvereniging Nederland, de Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen, banken, koepelorganisaties als Detailhandel Nederland en Koninklijke Horeca Nederland, Maestro en V PAY.  ABN Amro, Rabobank en ING sponsoren de zonnebrandcrème en de donatie aan KWF.

|Doorsturen

Buienradar



Agenda