Nieuws

Bouwvereniging vrijdagmiddag alleen telefonisch bereikbaar bij calamiteit

Tijden veranderen, steeds meer klanten weten de Bouwvereniging online te vinden. De huurder kan veel zaken 24 uur per dag bij de Bouwvereniging online regelen. De Bouwvereniging was tot nu toe op vrijdagmiddag nog telefonisch bereikbaar. Per 18 september is de Bouwvereniging op vrijdagmiddag alleen bereikbaar voor calamiteiten.

Klanten maken de laatste jaren steeds meer gebruik van de online diensten van de Bouwvereniging. Diensten zoals het inschrijven voor een woning of het melden van een reparatieverzoek. Veel klanten regelen het online. Een gevolg van deze toename van onlinegebruikers is de afname van het aantal telefoontjes op vrijdagmiddag. De laatste maanden kwam de teller van het aantal telefoontjes op vrijdag tussen 13.00 en 16.00 uur gemiddeld niet hoger uit dan 10.

De Bouwvereniging wil zoveel mogelijk tijd en middelen inzetten voor het bieden van een fijn thuis voor mensen met een bescheiden inkomen. Bij haar keuzes in de bedrijfsvoering weegt zij af welke actie hier het beste aan bijdraagt. De kosten van het telefonisch bereikbaar zijn, wegen in dit geval niet op tegen de baten en de huurder betaalt uiteindelijk de rekening. Vanuit die gedachte kiest de Bouwvereniging ervoor om de telefoon vrijdagmiddag door te schakelen naar de alarmcentrale.

Is er op vrijdagmiddag een calamiteit of een spoedreparatie nodig, dan kan de huurder bellen. De huurder krijgt de alarmcentrale van de Bouwvereniging aan de lijn. De alarmcentrale maakt de afweging of er direct hulp nodig is. Is er dringend hulp nodig, dan schakelt zij door naar betreffende hulpdienst. Voor zaken die niet dringend zijn, kan de klant altijd online terecht of een e-mail sturen.

|Doorsturen

Buienradar



Agenda